. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Fırınlanmıs Domates

14 Temmuz 2015 Salı

Fırınlanmıs Domates


запеченные помидоры ile ilgili görsel sonucu


Malzemeler: 
Domates (yaklaşık 2 kg) küçük domates tavsiye edilir 
Kekik
Feslegen
Mercankösk
Biberiye

Deniz tuzu veya normal tuz
Bitkisel yağ (ayçiçeği veya zeytin)
Bir çift sarımsak 
Hazırlık:

Domates cekirdeklerini çıkarın. baharatlar ve tuz serpin, bir fırın tepsisine koyun yağlayın ve 130 derece ısıtılmış fırında,  3-5 saat pişirin(fırınınıza bağlı olarak). Bir kavanoza domatesler sarımsak ve yağ ile doldurun  İyi korunursa bir aya yakın durur. 


Вяленые помидоры
















2 yorum:

  1. Aluminyumfolya üzerinde mi fırına verildi? Eğer öyleyse yanlış yapıyorsunuz çok sağlıksız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske herkes sizin kadar dikkatlı ve bilgili olsa :) Hayır ben sahsen direkt folyo kullanmıyorum. Yalnız gözünüzden kacan dikkat etmediginiz bir nokta varki paylasımım kendime ait degil bir Rus web sitesinden alıntıdır...

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.