. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Diz Agrıları Cekenler...

10 Eylül 2017 Pazar

Diz Agrıları Cekenler...

c7d76e3c9aa9f8a4ed49045cb9ed1836.jpg (480×480)







Ben cok cekiyorum dogrusu dizlerimden her ikiside sorunlu. Oysa yıllar önce sol dizimden Menisküs ameliyatıda gecirdim. Saglıkta çağ atladıgımızdan dolayı iki kez farklı doktorlara gittigim rehabilitasyon merkezinde ilk doktor pantalon üzerinden muayene etti, ikincisi daha da çağ atlamıstı o yerinden bile kalkmadan yaklasık 10 mt uzaktan bakarak dizimi burktugum teshisi ile beni organik ilac almaya gönderdi hahahaaaa hem dizlerimdem hem dr.lardan cekiyorum ben yahu :D

Pinterestte bulmus bunu Nalan atmıs bana deneyelim bakalım işe yarar insallah...



Luna Akademi'ye simdiden Tesekkürlerimle



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.