. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: MAKARA ÖRGÜSÜ NEDİR

1 Nisan 2015 Çarşamba

MAKARA ÖRGÜSÜ NEDİR

 Makara Örgüsü benim en sevdigim örgü calısmalarından birisi, cocukluguma dönüyorum resmen ve cok keyif alarak örüyorum
Bu konudaki kendi videomuda ekledim
Elimde baharlık örgü bir tunik var bitmek bilmeyen. Tabikii bittiginde paylasacagım
Fakat karar aldım bir daha asla uzun sürecek isler yapmayacagım
Yasım geregimidir nedir bilmem uzun süren islerde bıkıveriyorum
Bundan sonra hep kısa pratik cabuk sonuc alacagım isler yapacagım









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.