. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ESPADRİLLERİMİZİ KENDİMİZ YAPABİLİRİZ

29 Ağustos 2016 Pazartesi

ESPADRİLLERİMİZİ KENDİMİZ YAPABİLİRİZ

Espadrilles by Prym, for more inspiration click here: http://www.prymyourstyle.com/index_gb.html:

Alpargatas:

Cuando compra zapatos en la zapatería, es importante saber el tamaño de su zapato.:

Moldes:


Dritz Espadrilles: <a class="pintag" href="/explore/Sewing/" title="#Sewing explore Pinterest">#Sewing</a> Construction Tips. Great hints & help for making <a class="pintag" href="/explore/DIY/" title="#DIY explore Pinterest">#DIY</a> espadrilles.


2 yorum:

  1. Ortaklaşa yapabilir ve satabilirim.Tanıtım ihtiyacı yok.Çok mantıklı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malzeme temin etmek benim icin zor, size basarılar diliyorum İltan'cım...

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.